Hej!

Hej alla läsare! Jag startade egentligen den här bloggen utav en enda anledning för att kunna slutföra min bok som jag har påbörjat tanken är att dag för dag kunna skriva på boken, ja genom bloggen. Jag vet inte om hurvida jag är först med den här ideén eller inte men boken måste bli klar.
Jag hoppas att ni kommer fortsätta läsa min blogg så gott det går och att ni kommer bli insatt av historian löper på. Tanken är att boken kommer heta något i stil med: Livet som en bonde. Nej det blir inte så tråkigt som det låter ska ni se!
Ni får följa huvudpersonen Olof som föds i den lilla byn Nilasdalen. Ni kommer att få följa honom ända från födelsen. Hoppas att ni kommer gilla detta! Första delen kommer här strax! : Prologen alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0